Co to je vlastně realitní marketing?
Je to promyšlený mix různých nástrojů tak, aby se daná konkrétní prodávaná nemovitost dostala mezi největší počet potencionálních kupujících a také, aby se vyzdvihli přednosti dané nabídky.
Ke každé zakázce přistupuji individuálně.
Jinak nastavíme strategii u bytu v původním stavu, kde můžeme v rámci videoprohlídky ukázat hlavně na okolí domu, dětská hřiště, školy, obchody a dopravní dostupnost. Taktéž u tohoto bytu můžeme zhotovit půdorys bytu, kde ukážeme světové strany jednotlivých pokojů a rozměry místností. Bonusem pro kupujícího může být i garantovaný rozpočet rekonstrukce prostřednictvím stavební firmy, se kterou máme dobrou zkušenost.
Úplně odlišnou strategii zhotovíme při prodeji luxusní vily s krásným pozemkem. Zde se může použít virtuální prohlídka, videoprohlídka s leteckými záběry na dům a bezprostřední okolí, nafocení profesionálním fotografem interiéru na jednotlivé pokoje a detaily .
Samozřejmostí je inzerce na 40 webových realitních vyhledávačích. Důležitou součástí marketingového mixu jsou i online kampaně na Facebooku a Instagramu.
Díky kombinaci těchto nástrojů zvyšuji šanci prodat nemovitost za nejvyšší možnou cenu v krátkém čase.